El dimarts 25 de setembre de 2012, ASSEMBLEA GENERAL

D’acord amb el què es va acordar en la reunió extraordinària de l’Assemblea General de socis de l’AFA, celebrada el dimarts 3 de juliol de 2012, amb motiu de la dimissió voluntària dels membres de la Junta de l’AFA, al no comptar amb estructura “humana” suficient per tal de garantir el correcte funcionament i gestió de les comissions i grups de treball que es vol impulsar, i per tal de posar una vegada més de manifest la necessitat d’implicació de més famílies en la Junta i en les diverses comissions i grups de treball de l’AFA, que es consideren necessàris poder donar resposta a les necessitats i inquietuds de les famílies, es convoca una reunió extraordinària de l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS DE L’AFA, que tindrà lloc el proper dimarts 25 de setembre de 2012, a les 20,30h en primera convocatòria i a les 21,00h en segona convocatòria, a la mateixa escola, amb els següents punts de l’ordre del dia:

1. Acordar quins serveis i comissions de l’AFA es volen impulsar pel curs 2012-2013.
Informació d’interès referent a aquest punt: Durant el curs 2011-2012 es comptava amb els serveis d’acollida i de casal, i amb les comissions d’activitats extraescolars, cohesió social, coordinació associativa, comunicació, dinamització comunitària, esports i lleure, festes, formació i xarxa, imatge, menjador i pati. En el bloc de l’AFA http://afacanmanent.blog.cat/  es pot consultar la finalitat de cada un dels serveis i comissions.

2. Acordar quines persones formaran part de la Junta com a vocals de cada servei i comissió que es vulgui impulsar.
Informació d’interès referent a aquest punt: Totes aquelles persones associades a l’AFA que vulguin i puguin participar de manera activa en els serveis i les comissions, trobaran en el bloc de l’AFA http://afacanmanent.blog.cat/  el nom de la persona que en l’actualitat n’és el/la vocal i la seva adreça de correu electrònic, per tal de poder posar-se en contacte amb ell/a i així conèixer de primerà mà quins són els compromisos i les tasques que cal desenvolupar com a vocal o membre de cada un dels serveis i comissions.

3. Acordar el procés electoral que ha de regir la forma i terminis per a la renovació dels càrrecs de President/a, Vicepresident/a, Secretari/a i Tresorer/a.
Informació d’interès referent a aquest punt: Totes aquelles persones associades a l’AFA que vulguin i puguin presentar-se pels càrrecs electes de la Junta, trobaran en el bloc de l’AFA http://afacanmanent.blog.cat/els-estatuts-de-lafa/  els estatuts que regeixen l’associació i on consten les funcions de cada un dels membres de la Junta.

4. Precs i preguntes.

Us recordem que per tal de poder participar en les reunions de l’Assemblea de l’AFA cal tenir la condició de soci.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s