D’acord amb el què es va acordar en la reunió extraordinària de l’Assemblea General de socis de l’AFA, celebrada el dimarts 3 de juliol de 2012, amb motiu de la dimissió voluntària dels membres de la Junta de l’AFA, al no comptar amb estructura “humana” suficient per tal de garantir el correcte funcionament i gestió de les comissions i grups de treball que es vol impulsar, i per tal de posar una vegada més de manifest la necessitat d’implicació de més famílies en la Junta i en les diverses comissions i grups de treball de l’AFA, que es consideren necessàris poder donar resposta a les necessitats i inquietuds de les famílies, es convoca una reunió extraordinària de l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS DE L’AFA, que tindrà lloc el proper dimarts 25 de setembre de 2012, a les 20,30h en primera convocatòria i a les 21,00h en segona convocatòria, a la mateixa escola, amb els següents punts de l’ordre del dia:
1. Acordar quins serveis i comissions de l’AFA es volen impulsar pel curs 2012-2013.
Informació d’interès referent a aquest punt: Durant el curs 2011-2012 es comptava amb els serveis d’acollida i de casal, i amb les comissions d’activitats extraescolars, cohesió social, coordinació associativa, comunicació, dinamització comunitària, esports i lleure, festes, formació i xarxa, imatge, menjador i pati. En el bloc de l’AFA http://afacanmanent.blog.cat/ es pot consultar la finalitat de cada un dels serveis i comissions.
2. Acordar quines persones formaran part de la Junta com a vocals de cada servei i comissió que es vulgui impulsar.
Informació d’interès referent a aquest punt: Totes aquelles persones associades a l’AFA que vulguin i puguin participar de manera activa en els serveis i les comissions, trobaran en el bloc de l’AFA http://afacanmanent.blog.cat/ el nom de la persona que en l’actualitat n’és el/la vocal i la seva adreça de correu electrònic, per tal de poder posar-se en contacte amb ell/a i així conèixer de primerà mà quins són els compromisos i les tasques que cal desenvolupar com a vocal o membre de cada un dels serveis i comissions.
3. Acordar el procés electoral que ha de regir la forma i terminis per a la renovació dels càrrecs de President/a, Vicepresident/a, Secretari/a i Tresorer/a.
Informació d’interès referent a aquest punt: Totes aquelles persones associades a l’AFA que vulguin i puguin presentar-se pels càrrecs electes de la Junta, trobaran en el bloc de l’AFA http://afacanmanent.blog.cat/els-estatuts-de-lafa/ els estatuts que regeixen l’associació i on consten les funcions de cada un dels membres de la Junta.
4. Precs i preguntes.
Us recordem que per tal de poder participar en les reunions de l’Assemblea de l’AFA cal tenir la condició de soci.