PROCÉS ELECTORAL PER A LA RENOVACIÓ DELS CÀRRECS DE PRESIDENT/A, VICEPRESIDENT/A, SECRETARI/A I TRESORER/A, APROVAT PER L’ASSEMBLEA DE SOCIS DE L’AFA, EL 25 DE SETEMBRE DE 2012

 

DATES CLAU

ACTUACIÓ PREVISTA

25 de setembre de 2012 Presentació a l’Assemblea General de socis de la proposta de procés electoral, i aprovació si s’escau.
26 de setembre de 2012 Informació pública del procés electoral, a través del bloc, llista de correu [AFA 2.0] i cartelleres situades als patis d’accés a les aules d’infantil i de primària.
26 de setembre al 12 d’octubre de 2012 Presentació de candidatures als càrres de President/a, Vicepresident/a, Tresorer/a i Secretari/a, mitjançant escrit adreçat a la Junta Directiva de l’AFA i lliurat en mà a algun dels seus membres, o bé a través del correu electrònic de l’AFA afacanmanent@gmail.com en el qual sol·liciti la seva admissió com a candidat als càrrecs de President/a, o de Vicepresident/a, o de Tresorer/a o de Secretari/a.

 

IMPORTANT: Cada família associada només es podrà presentar per un o altre càrrec de la Junta Directiva i el candidat/a haurà de justificar un parentiu de primer o segon grau amb els infants que la família té matriculats a l’escola.

13 al 21 de d’octubre de 2012 Tasques administratives i de gestió per a la validació de candidatures, per part de l’actual Junta Directiva.
22 d’octubre de 2012 Comunicació pública de les candidatures validades i admeses a través del bloc, llista de correu [AFA 2.0] i cartelleres situades als patis d’accés a les aules d’infantil i de primària.
23 d’octubre al 4 de novembre de 2012 Actes comunicatius de campanya electoral a través dels canals que l’AFA posa a disposició de les candidatures, que són el bloc, la llista de correu [AFA 2.0] i les cartelleres situades als patis d’accés a les aules d’infantil i de primària.
23 d’octubre al 5 de novembre de 2012 Tasques administratives i de gestió per a l’organització de la jornada electoral, per part de l’actual Junta Directiva.
6 de novembre de 2012 Jornada electoral. Podran votar totes aquelles famílies associades a l’AFA que constin el llistat oficial de socis de l’AFA o bé que puguin acreditar la seva condició de soci.

 

L’horari de la votació serà entre les 09,00h i les 09,30h, entre les 16,30h i les 18:00h i entre les 20,30h i les 21,00h del dia establert. La mesa electoral estarà formada per dos socis/es de l’AFA i l’urna estarà ubicada a la sala de reunions de l’associació. No es contempla el vot en representació d’altres.

6 de novembre de 2012 Reunió extraordinària de l’Assemblea General de socis de l’AFA a les 21,00h en primera convocatòria i a les 21,30h en segona convocatòria, per realitzar l’escrutini i el nomenament dels nous càrrecs.

 

IMPORTANT: en cas d’empat entre candidats/es, es realitzarà una votació a ma alçada entre els/les assistents a l’assemblea, el resultat de la qual serà vinculant.

7 de novembre al 9 de desembre de 2012 Traspàs d’informació entre els càrrecs sortints i els entrants.
10 de desembre de 2012 Inici del nou mandat.

 

IMPORTANT: El mandat del President/a i del Tresorer/a serà de quatre anys i el mandat del Vicepresident/a i del Secretari/a serà de dos anys, d’acord amb el què consta en els estatuts de l’AFA

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s